الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

گل رزمامان

جیگر طلاهای مامان

1390/6/17 11:34
نویسنده : مامان النا
603 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رزمامان

 گل رز مامان جدیدا یاد گرفته دستاشو میندازه دور گردنم و رو پام می شینه و بغلم می کنه و گردنش رو

کج می کنه می گه بوسم کن... در این حالت دلم می خواد بخورمتSmiley

تا یکم از دست ارشیا عصبانی میشم میاد بوسم میکنه ومیگه مامان (ناراحت نباش)

 

امروز به گل رز م گفتم به اندازه کهکشان راه شیری دوستتت  دارمزیبا

ارشیا: مامان مگه چند تا کهکشان راه  شیری داریم؟

مامان :چرا پسرم؟

ارشیا :آخه به منم همینو می گفتی

عزیزم هر دو تون روبه اندازه کهکشان راه شیری دوست دارم

دوتایی اومدین توی بغلم ومنم تا می تونستم فشارتون دادم وبه خودم چسبوندم عجب حااااااالی داد

من اگه شما رو نداشتم چکار می کردم؟؟؟؟ زندگی فقط با شما قشنگهزیبا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نفس طلایی
16 شهریور 90 21:00
انشاالله خدا هر دوشون و بهت ببخشه عزیزم عجب حس قشنگیه حس مادری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد