الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

گل رزمامان

برای تو

1390/9/13 19:48
نویسنده : مامان النا
730 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رز مامان

تقدیم به تو که تمام وجودمی کوچولوی دوست داشتنی من

 

 خوب است كه آنقدر شادی داشته باشی كه دوست داشتنی باشی
آنقدر ورزش كنی كه نیرومند باشی
آنقدر غم داشته باشی كه انسان باقی بمانی
و آنقدر امید داشته باشی كه شادمان باشی

گروه اينترنتي درهم | www.darhami.com

جگر گوشه مامان ببین این تصویرهای زیبا ولذت ببر

 

 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

mamani helena
16 آذر 90 19:29
salam che poste zibayei bod
مامان ثمینا
16 بهمن 90 11:43
بهار
21 اسفند 90 18:35
سلام خاله لیلا بیا پیشم عکسای تولدمو ببین.
مامان سارا
27 اسفند 90 10:30
> >همه دارند واسه هم کارت تبریک و ایمیل می فرستند. >همه دارند واسه هم آرزوهای خوب میکنند. >مطمئنم که یه عالمه از دوستات برای تو آرزوی سلامتی و خوشی و پولداری توی سال جدید کرده اند. >منم دوست دارم بهت بگم که حال و احوالت برام مهمه.نه تنها توی سال جدید،بلکه توی همه ی سالهایی که داره میاد. >******** > > >دوست دارم بدونی که دلم میخاد خوشی برات از آسمون بباره >دوست دارم اوقات رمانتیک و شادی در انتظارت باشه >و زندگیت سرشار از امید و محبت و عشق باشه > > >من خیلی خوشحالم که شانس دوستی با تو رو داشته ام.امیدوارم خودت هم بدونی که یه فرشته توی تو هست >امیدوارم توی زندگیت با افرادی مثل خودت آشنا بشی و لذت هم صحبتی با مهربونها رو بچشی > > > >امیدوارم لحظه های خوشی با دوستات بگذورنی،از اون لحظه هایی که از خنده غش میکنی و بهت خیلی خوش می گذره > > > >امیدوارم وضع مالی ات خیلی روبه راه باشه و همش واسه خودت و بقیه هدیه های خوب بخری > >خلاصه اینکه برات همه ی خوبی هاو خوشی ها رو آرزو دارم > >
مامان سارا
27 اسفند 90 11:12
> >همه دارند واسه هم کارت تبریک و ایمیل می فرستند. >همه دارند واسه هم آرزوهای خوب میکنند. >مطمئنم که یه عالمه از دوستات برای تو آرزوی سلامتی و خوشی و پولداری توی سال جدید کرده اند. >منم دوست دارم بهت بگم که حال و احوالت برام مهمه.نه تنها توی سال جدید،بلکه توی همه ی سالهایی که داره میاد. >******** > > >دوست دارم بدونی که دلم میخاد خوشی برات از آسمون بباره >دوست دارم اوقات رمانتیک و شادی در انتظارت باشه >و زندگیت سرشار از امید و محبت و عشق باشه > > >من خیلی خوشحالم که شانس دوستی با تو رو داشته ام.امیدوارم خودت هم بدونی که یه فرشته توی تو هست >امیدوارم توی زندگیت با افرادی مثل خودت آشنا بشی و لذت هم صحبتی با مهربونها رو بچشی > > > >امیدوارم لحظه های خوشی با دوستات بگذورنی،از اون لحظه هایی که از خنده غش میکنی و بهت خیلی خوش می گذره > > > >امیدوارم وضع مالی ات خیلی روبه راه باشه و همش واسه خودت و بقیه هدیه های خوب بخری > >خلاصه اینکه برات همه ی خوبی هاو خوشی ها رو آرزو دارم > >
مامان ثمینا
31 خرداد 91 23:41
الهی الهی دختر نانازی هزار ماشالله
مامان ثمینا
20 دی 91 8:09
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد