الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

گل رزمامان

ماه رمضان ودرددل باخدا

1390/5/13 18:12
نویسنده : مامان النا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم

اعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

اینی که مینویسم یه عاشقانه باخدای مهربونه تادلم کمی آروم بشهعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

یه بار دیگه ویه بار دیگه ،حرف زدن با توکهنه نمیشه،خودت گفتی که هروقت دلت گرفت بیاوبگو،ومن باوردارم که تو شنوای دانایی،باور دارم که تو ناگفته ها رامی دانی واین راهم می دانم که دوست داری بنده هایت فقط پیش تو دست دراز بکنند،پس من هم می گویم،در تمام روزهای رمضان که درهای آسمانیت رابه روی بندگانت باز می کنی ،تورا می خوانم.......

نمی توانم مثل دعاهای رسمی ،اول ستایشت کنم وبعد نیایش ،راستش کلمات خودم را لایق تونمی دانم،زبانم از گفتن خیلی چیزها قاصراست.....که سخت است وخجالت زده ام....ولی می گویم.....

خدایا کمکم کن ویادم بده که در لحظات دشوار زندگی ام صبور باشم وتورا از یاد نبرم عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

...............

.............تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

دخترنازم دوست دارم وقتی بزرگ شدی وقتی یه جایی دل کوچیکت گرفت،باخدا حرف بزنی ،آره از خدایی حرف میزنم که از هر کسی برای تو دلسوز تر وآگاه تر است روبه قبله یاهرجا که دلت می خواهد،میان سبزه ها روی تختت یا .......بنشین وتک تک آزردگیهایت را،تمام نیازمندی هایت رابر زبان بیاور وبه او بگوازچه رنجیده ای .می توانی تمام مشکلات واحساساتت رابا او درمیان بگذاریی،او نه از اعتبار تومی کاهد ،نه مسخره ات میکند ونه هرگز رازت رافاش می کند.بنشین وبااو حرف بزن ،برایش اشک بریز وهرگاه دست نوازش خدا رابر سرت احساس کردی ،لبخند بزن واز اوتشکر کن

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

اگر بندگانم که از من روبرگردانده اند،شدت اشتیاق مرا به خودشان می دانستند،از شوق قالب تهی می کردند(حدیث قدسی)

بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar-20.com

گل رز مامان ببخش،ببخش نمی خوام دلتنگی ام روبه تومنتقل کنم اصلا نمی دونم چی نوشتم......

دوستت دارم گلمعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد