الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

گل رزمامان

حرف بد

1390/5/23 18:45
نویسنده : مامان النا
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رز مامانبهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

گل رز مامان ،امروز مامان ،حسابی ازت شاکیه می دونی چرا؟

النا جون یه حرف بد یاد گرفته وای وای واااااااااای

دیروز بابا با ارشیا توپ بازی میکردند توهم دوست داشتی باهاشون بازی کنی ولی ارشیای شیطون اجازه

نمی داد ومی گفت 

                              دختر ا با دخترا ،پسرا با پسرا  زیبا   زیبا

 بهاربيست                   www.bahar22.comبهاربيست                   www.bahar22.com

توهم ناراحت وعصبانی اومدی پیش من وبا یه لحن خیلی شیرین گفتی (اصلا دوستتون ندالم)

اینقدر بامزه وشیرین گفتی که مامان نتونست خودشو کنترل کنه ویه گاز کوچولو از لپ هات گرفتم

توکه هنوز عصبانی بودی گفتی (گازم نگیل دیوونه )

ازدیروز تا حالا داری این کلمه رو تکرار میکنی نمیدونم شاید ازارشیا یاد گرفتی شایدم از کارتونهای سی

دی،مثلا گفتی به من دست نزن دیوونه،بلو کنال (بروکنار) دیوونه ، غدا نمی خولم دیوونه

خلا صه حساااااااابی ازت شاکیم ،فکر کنم بهترین راهش اینه که بهت توجه نکنم تا کم کم یادت بره

وهمون دخمل خوشکل وشیرین زبون خودم بشی ،

خداکنه چون خیلی نااااااااراحتم  گل رزم

اینم عکس عصبانیت کوچولوی من

النا

 اینوبهت یاد دادم که به ارشیا بگی

دخترا یاسن مثل الماسن               پسراشیرن مثل شمشیرن 

 

دوستت دارم بای بای
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان باران
24 مرداد 90 2:08
وای چه با مزه می شه منم گازت بگیرم دیوونه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد