الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

گل رزمامان

النا ومدرسه مامان

1390/5/27 12:31
نویسنده : مامان النا
239 بازدید
اشتراک گذاری

النا

سلام گل رز مامانشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

امروز  (چهارشنبه )از مدرسه بامامان تماس گرفتند یه قطعه عکس برای کارت بیمه طلایی ببرم ،حکم جدیدو بگیرم وامضا کنم

که میخوام دبیرستان شاهد بمونم ،گل نازمو ازخواب بیدارکردم وباخودم بردم مدرسهشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

زیبا

خیلی دختر خوبی بودی وهمکارام کلی ناز ونوازشت کردن وهرچی می پرسیدند باشیرین زبونی جواب می دادی

اسمت چیه؟الناجوون

مامانت چیکاره است؟دبیل فیزیک

اسم داداشت چیه؟الشیا جون

زیبا

اینقدر شیرین زبونی کردی وآروم روی صندلی کنارم نشستی که همه همکارایی که اونجا بودند هوس

دوباره نی نی دار شدن کردندشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

کارمامان یکم طول کشید وگل رز مامان دیگه خسته شده بود رفتی روی پله ها نشستی وباحالت قهرگفتی

(دیگه بلیم حوصله ام سل لفت)شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

این جمله روبایه حالت شیرین ونازی گفتی که دلم می خواست یه گاز گنده از لپهات بگیرمشکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

زیبا

باگوشی ام یه عکس ازت گرفتم خوشکل مامان

نالنا

زیبا

مدیرمون برات کیک وبستنی آورد وتوخیلی با ادب گفتی ممنونشکلک های رمیــ ـنآ

هوا که خیلی گرم بود وتوگل رزم حسابی بی خواب وخسته شده بودی همین که رسیدیم خونه گرفتی

خوابیدی،دوستت دارم عزیزم

اینم گل رز مامانهشکلک های رمیــ ـنآ

 

النا

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان محیا
29 مرداد 90 10:09
چه دختر نازی..خدا حفظش کنه. من عاشق مامانای تحصیل کرده و با فرهنگم...خیلی هم دور از هم نیستیم. ما شیمی هستیم و شما فیزیک...موفق و پیروز باشید


سلام ممنون که سر زدید خوشحال شدیم بازم بیاید
مامان سارا
30 مرداد 90 8:07
سلام مامان النا جون. من نمي دونستم كه شما دبير فيزيك هستيد. چه شغل خوبي داريد. من دبيري رو خيلي دوست دارم ولي واقعا سخته. گاهي خصوصي كار مي كنم ولي نه هميشه. عكسهاي النا جون هم خيلي بامزه شده. عكسهاي عرشيا رو هم درست كنيد. قشنگ مي شه.
راستي خيلي خوشحالم كرديد كه گفتيد وبلاگ سارا از پر بازديد ها بود. تا خوندم خيلي ذوق كردم. مرسي عزيزم


سلام عزیزم ممنون ،بنده خدا ارشیا میگه وبلاگ من و ازیادت رفته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد