الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

گل رزمامان

بی خوابی

1390/4/29 14:01
نویسنده : مامان النا
280 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رزمامان

دیشب ارشیا وبابا رفته بودند بیرون،گل رزمامان ساعت 8خوابیدی وساعت 11 باصدای زنگ در بیدار شدی خلاصه تاساعت 1 با ارشیا روی تختش بازی کردی ونگذاشتی داداشی بخوابهبی خوابی

بی خوابیمامان مجبور شد سی دی بن تن7 براتون بزاره وتانیمه شب سی دی نگاه میکردین بازم خوابتون نمی اومد ومامان دیگه عصبی شده بود لامپها روخاموش کردم وچهار تا قصه براتون خوندم اینبار بهانه جیش گرفتی وبعداز جیش اومدین توی حال وازتون توی تاریکی عکس گرفتمبی خوابی بی خوابی

دیگه باهات قهر کردم وتو با شیرین زبونی خودت لوس می کردی ووتا بیست دقیقه یه ریز حدف می زدی(مامان دوست دارم،الان اقاگرگه تو رو می خوره ،من نجاتت می دم،من لاک دارم تو نداری )و..........

تاخوابت بردعزیزم دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان باران
29 تیر 90 18:18
مامان النا چرا نظرات ما رو تایید نمی کنید النارو ببوس بای.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد