الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

گل رزمامان

مثل هر روز خدا2

1390/8/8 21:33
نویسنده : مامان النا
646 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رز مامان

 

همیشه دوست دارمقلب

این روزهادختر کوچولوی مامان صبح ها تا ساعت 2بعداز طهر رو با خاله جووون هاش میگذرونه تا مامان بره مدرسه

ارشیا جوون هم که فداش بشم کلاس اولیه وکلی مامان رو مشغول خودش کرده .گل رز مامان دیگه سحر خیز شده وساعت 6صبح بیدار میشه ومیگه مامان آماده شو  داداشی پاشو دیر شده

ساعت 2که از مدرسه برمیگردم دختر کوچولوی نازم دم در منتظر نشسته تا میبینمت تمام خستگی کار

از تنم بیرون میره 

جگرگوشه مامان  دوستت دارم یه عالمه برگه امتحانی دارم که باید تصحیح کنم و کلی کار خونه و باید با ارشیا هم ریاضی کار کنم

قول میدم یه پست خیلی قشنگ با عکس های تولدت رو برات بزارم

میبوسمت عسلم دوست دارم 

اینم کارتون مورد علاقه  این روزای النا جونم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

dp
8 آبان 90 22:39
سلام . وبلاگ ملیسا خانم آپ شد . خوشحال میشیم به وبلاگ جگر گوشمون سری بزنید و ما رو از نظرات قشنگ خودتون بی نصیب نفرمائید .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد