الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

گل رزمامان

تخم مرغ قلبی

1390/5/17 11:22
نویسنده : مامان النا
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام گل رز مامان

بهاربيست                   www.bahar-20.com

عزیزم دیروز  توی وب نفس طلایی عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیتصویر چند تا غذای کودک با تزیینهای

خوشکل دیدم ،یادم اومدزمانی که ارشیا نی نی بود من باذوق وشوق زیاد براش غذا روتزیین

میکردم واون نمی خورد

اما برای گل رزم اصلا وقت نداشتم اینکا رها روانجام بدم ،یکم دلم گرفت،

امروز تصمیم گرفتم یه تخم مرغ آب پز شکل قلب  بهاربيست                   www.bahar-20.comخیلی خوشکل برات درست کنم

از قبل دستورش رو توی یه سایت جالب گرفته بودم وشروع به درست کردن تخم مرغ کردم

عزیزم نمی دونی جقدر خوشکل شد وتوبا اشتهای کامل اونو خوردی ،نوش جان

ای وااااااااااااای یادم رفت ازش عکس بگیرم  ،اما عکس اصلی برات میذارم  تاببینی گلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان محیا
22 مرداد 90 12:20
چقدر قشنگ. دستت درد نکنه. آدرسشو به ما هم بده...اگه لطف کنی تو وبلاگ خودم پیام گنی ممنون میشم


حتما عزیزم مرسی که به ماسرزدین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد