الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

گل رزمامان

نگرانم

1390/6/8 15:27
نویسنده : مامان النا
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رزم

عزیزم الهی فدات شم مامان خیللللللللی نگرانته ،آخه دیروز تماس گرفتند که کفش های طبی دخترم حاضره

منو بابا توخوشکلم روبردیم رادیولوژی با کفش وبدون کفش از پاهای کوچولوت عکس بگیریم اما نمی دونم جرا

اینقدر ترسیده بودی وجیغ می کشیدی وخودتو اذیت کردی

من وبابا مجبور شدیم محکم بگیریمت ومن باگریه پاهات گرفته بودم  وباباکمرت رو گرفته بود اینقدر جیغ

کشیدی که آقاهه به بابا گفت بره یه آقای دیگه بیاره کمک ولی من دلم نیومد وهرجوری بود از پاهات عکس

گرفتیم بعدش رفتیم خونه عمو علی ،اونجا هم بازی کردی و حالت خوب بود خونه هم که برگشتیم تا

ساعت 2 با ارشیا بازی کردی

عزیزدلم امروز صبح که بیدار شدی نمی تونی روی پاهات وایسی وزانوهات خم میشه نمی دونم  عضلات و

ماهیچه هات  گرفته یا کش اومده ،الهی بمیرم چند بار با روغن بادام و روغن گیاهی چربش کردم  ولی

فایده نداشت دارم ازنگرانی میمیرم  اگه بهتر نشدی عصری باید دوباره ببرمت دکتر

عزیزم خودمو سرزنش میکنم چرا ..........حالم بد مامان

 

   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد