الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

گل رزمامان

گرفتاری مامان

1390/6/12 10:06
نویسنده : مامان النا
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رز مامان

خوبی خوشکلم، مامان این روزها خیلی سرم شلوغ وفکرم مشغوله

عزیزم نزدیک شروع سال تحصیلی وباز شدن  مدرسه هاست niniweblog.comو به مامان طبق معمو ل ابلاغ  دو مدرسه

پرکار والبته خوب رو دادند ،گل رزم امسال داداشی میره کلاس اول (هوررررررررررررا)ززniniweblog.com

داره قند توی دلم آب میشه niniweblog.comآخه نی نی که بود باخودم میگفتم  یعنی من مدرسه رفتن

ارشیا رو می بینم  ،یکی از آرزوهام این بود که داداشی بره کلاس اول  .....

خوشکلم تصمیم داشتم امسال پاره وقت بگیرم تا بیشتر کنارتو ارشیا باشم به تو برسم توی درسها به ارشیا کمک کنم اما از اونجا که مامانی کارش خیلی خوبه ومدارس خاص

برای اینکه مامان چند ساعت تومدرسه اشون کار کنه خودشونو به آب وآتیش میزنن(محض تعریف نیست

عزیزم) باتقاضای نیمه وقت مامان موافقت نشد وبرای مامان ابلاغ 12ساعت دبیرستان تیزهوشان و12

ساعت شاهد زدند

خدا بهم کمک کنه تا بتونم به تو وارشیا وبابایی برسم وتوگل رزم صبورباشی آخه هر روز صبح باید

از خواب ناز بیدارت کنم وببرمت خونه مادر جون ،تازه خدارا شکر میکنیم چون ارشیا جووووون وقتی

همسن شما بود همش مهد کودک میرفت

راستی یه مسافرت دو روزه رفتیم یاسوج ؛توی پست بعد برات تعریف میکنم وعکس میزارم

دوستت دارم گل رزم   زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان هانیه سادات
12 شهریور 90 16:22
عزیزدلم، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. انشاالله همیشه موفق باشی.
واسه منم دعا کن.21/6 واسه سازماندهی باید برم اداره.


ممنون ازلطفتون انشاالله شما هم موفق باشید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد