الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

گل رزمامان

بدون عنوان

1390/6/12 13:11
نویسنده : مامان النا
227 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رزمامان

عزیزم صبح چهارشنبه روز عید رفتیم عید دیدنی خونه عمه وبابابزرگ وخونه مادر جون اینها ،بعد باخاله ساراوخاله طاهره رفتیم خونه خاله من ،آخه آخر هفته عروسی دختر خاله منه ،کلللللللی کارداریم حنابندون رواینجا میگیرن وعروسی ایشاالله قم

برگزار میشه آخ جوووووووون عروسی

خونه خاله دختر شیطونی شده بودی ونمی دونم ازکجا یه قیچی وکاغذ پیدا کرده بودی وهی

می گفتی می خوام  کاردستی درست کنم می خوام گربه درست کنم(گل رزم عاشق گربه است)

النا

دخترم دیگه رقص کمرش عالی شده وکللی  باهم رقصیدیم

باخاله اینا قرار گذاشتیم عصر چهارشنبه بریم یاسوج  تا یه حال وهوایی عوض کنیم تو وارشیا خیلی

خوشحال بودین خلاصه اومدیم خونه وسایلمونو جمع کردیم 

اما بابایی (بنده خدا) که حتی روز عید هم سرکار بود وتا ساعت 7شب کشیک بود اعلام

خستگی کرد

وبرنامه یاسوج رو به فرداش موکول کرد توهم با شیرین زبونی به بابایی گفتی خسته نباشی

وبابایی کلللللی ذوق کرد

عکسها در ادامه مطلب

  

النا

 

النا

النا

النا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

mamani helena
12 شهریور 90 14:38
salam azizam mashala che dokhtaro pesare nazi dari enshala hamishe be jashno shadi .dost dashti be ma ham sar bezan
ثمين
12 شهریور 90 21:50
سلاااااااااااااااام!
ماشاله چ نازه! زنده باشه!
من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.



حتما عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد