الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

گل رزمامان

وااااای چی بپزم؟

1390/6/1 13:12
نویسنده : مامان النا
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رزمامان

دیشب که داشتم وب گردی می کردم یه سایت خیلی جالب واسه خانمها پیدا کردم می دونی چیه گلم؟سایت چی بپزم ؟

لابد میگی این چه سایتیه؟

اینو برای این نوشتم که بزرگ شدی خانم شدی عروس شدی مامان شدی ،یکی از دغدغه های روزانه ات اینه که چی بپزم که مهمونهام خوششون بیاد ،شوهرم وبچه ها دوست داشته باشن ،تکراری نباشه و....

توی این سایت وقتی صفحه رو باز می‌کنید، اسم یک غذا رو می‌بینید که به عنوان پیشنهاد بهتون ارائه می‌شه. اما سه تا گزینه زیر این پیشنهاد هست: - نمی‌خوام! یه پیشنهاد دیگه بده - دوست دارم! ولی بلد نیستم - آخه یخچال خالیه

روی اولی که کلیک کنیم یه پیشنهاد تازه میده،روی دومی کلیک کنیم به یه سایت دیگه میریم که دستور آشپزی میده وروی سومی که کلیک کنیم  به یه سایت برای خرید انلاین مواد غذایی وخوراکی  میره

خیلی جالبه برای ما خانم ها که توی ماه رمضون ویاکلا نمی دونیم چی بپزیم ؟اینم آدرسش

                                                                                    chibepazam.emshab.ir   

دوستت دارم گل رزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان نفس طلایی
1 شهریور 90 1:24
سلام عزیزم ممنونم که معرفی کردی من همین الان دارم میرم تو سایتش واسه فردا افطار


خواهش میکنم عزیزم
مامان قلبهای کوچکم
1 شهریور 90 1:24
سلام ممنون که معرفی کردید


خواهش میکنم ممنون که سرزدی
مامان مهرسا
1 شهریور 90 10:06
سلام مرسی از سایتی که معرفی کردی جالب بود
راستی این دخمل گلت هم خیلی موش موشی و نازه خدا حفظش کنه


سلام ممنون که سرزدی
مامان سارا
1 شهریور 90 13:57
دستت درد نكنه. خيلي سايت خوبي معرفي كردي. ممنون


خواهش میکنم دوست خوبم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد