الناالنا، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

گل رزمامان

شب بیست وسوم

1390/6/1 13:43
نویسنده : مامان النا
186 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل رز مامان

امشب هم یکی از شب های قدر است .شب دعا و نیایش.شب تضرع و استمداد.شب  آمرزش گناهان،شبی که درهای توبه تا صبح به روی بنده گانش بازه

           گفتم خدایا از همه دلگیرم!گفت : حتی از من ؟

            گفنم خدایا دلم را ربودند! گفت : پیش از من ؟

               گفتم خدایا چقدر دوری ! گفت : تو یا من ؟

                 گفتم خدایا تنها ترینم ! گفت : پس من؟

              گفتم خدایا کمک خواستم! گفت : از غیر از من ؟

              گفتم خدایا دوستت دارم ! گفت : بیش از من ؟

               گفتم خدایا اینقدر نگو من ! گفت : من توام تو من

بارالهی ، بارها گفتم و شنیدی و بارها خواستم و دادی ، دریغ از یک بار شنیدنت و یکبار خواستی برایت انجام داده باشم.

خدایا گفتم بیهوده است،چرا که خود می دانی چه بودم و چه کردم و چه می خواهم.

بارالهی در این شب های قدر  تقدیرمان را به نیکی رقم زن

.الهی آمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ماما
1 شهریور 90 13:58
خيلي زيبا بود. متشكرم. يادت نره براي ما هم دعا كن. منم فراموشت نمي كنم


حتما عزیزم ممنون
مامان نی نی گولو
1 شهریور 90 16:59
سلام
مرسی به ما سر زدید الهی آمین خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم التماس دعا


ممنون منم خوشحال میشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل رزمامان می باشد